Sepagi Di Kantin Sekolah


Awal tahun 2016 hari tu, kami tiga beranak berkesempatan la ke kantin uncle Khir di Bangi. Apa tujuannya? Saja la nak menjemput wan di sana. Wan menunjukkan cara membuat menu istimewa. Kikiki. Nasi kerabu dan pulut panggang. Sambil-sambil menjemput wan, dapatlah kami menjamu selera. Kikiki.

Anak-anak? Makan banyak! Persiapan dua beradik dah disediakan, iaitu mainan! Kena la prepare kan. Buatnya ada hal tak terduga, dan lambat baru boleh balik, tidaklah dua anak kesayangan mama ni mati kutu. At least ada permainan yang boleh digodek.

Makan. Main. Makan. Main. Akhirnya, it's time to balik. Owh... bukan balik rumah, tapi balik rumah wan. Tujuan ke kantin uncle Khir ni sebenarnya sebab nak ke rumah wan. Tapi wan tak ada. Kikiki.

Berada di kantin sekolah semasa hari cuti... anak-anak bebas la nak bermain. Tak adalah lasak pun, sekadar main Lego di atas meja. Hahahah.

1 comment:

  1. amboi sempat lagi main lego..yg paling best tu dpt menjamu selera..menu pun best.hehe

    ReplyDelete