Akibat Keputusan Bekalan Ostematrix Shaklee

Saya adalah SID Shaklee. Memang amalkan Shaklee. Dan produk kegemaran saya adalah ostemetrix. Sejak dari mengandungkan Aleesya sehingga la kini, ostemetrix adalah supplement wajib saya.

Dijadikan cerita, saya keputusan bekalan ostemetrix. Hahahaha. Berjalan. Nak order ostemetrix, hendak diposkan ke mana? Hahahah. Macam mana boleh keputusan bekalan? Kesnya kerana bekalan saya diberikan kepada wan yang kehabisan ostemetrix. 

Aduiiiiii... bila berjalan jauh, sakit pinggang, sakit badan semua menjelma. Dah macam dadah pula ostemetrix. Hahahaha. Padahal cuma kalsium, vitamin D dan magnesium sahaja.

Taubat macam ni. Pastikan stok ostemetrix sentiasa berbotol-botol di tangan! Nak tau kebaikan ostemetrix shaklee, klik sahaja segala testimoni ostemetrix yang ada di sini :)

1 comment:

  1. Saya pon terus amik ostemetrix walaupon dh bersalinkan anak.
    badan rasa ringan bila amik oste. #sayabukanSIDshaklee. saya hanya pengguna~

    ReplyDelete