Hari Raya 2015 Kami Sedondon

Alaaaaaaa.... tak ada pun gambar Adam berbaju Melayu! Adoi! Tahun ni... First time sedondon kami berempat. Tapi... banyak gambar selfie mama dan papa je. Mana anak-anak ni :(

Rugi la pula rasa. Hensem tau Adam pakai royal blue. Aleesya pakai dress kaler sedondon sahaja. Tak jumpa pula baju kurung kecil yang sedondon. Entri ni penuh dengan perkataan sedondon!

Nanti la... kita ambil balik gambar Adam dan Aleesya sedondon. Mesti kena letak kat sini gambar dua beradik tu.

Nanti ye sayang-sayang mama... Gambar hari raya punya la banyak... Tapi gambar anak-anak bermain je. Gambar sedondon tak ada. Sedondon! Sedondon!

4 comments:

  1. ala frust datang sini nak tengok gambar satu famili sedondon.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhahaha. sorry la ye. memang nak letak, tapi tak de gambarnya. Nak letak dua beradik sedondon :)

      Delete
  2. nanti tangkap lah gambar diorang. Salam Aidilfitri sis. maaf zahir batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya Alah. Maaf zahir dan batin

      Delete