Anak Kembar Saya

Hari ni nak cerita pasal anak kembar saya. Haaa... Jangan terkejut pula. Kembar sepasang pula tu. Betul ke? Nak kata ada sepasang lelaki dan sepasang perempuan. Ehhhh!!! Dua pasang! Untung la Kalau betul Ada dua pasangan Kembar :)


Nampak gaya Abang Adam? Dia memang macam tu. Suka sangat buat macam-macam aksi. Mama pun suka! Boleh mama snap dan candid pelbagai aksi Adam.


Sweet nya moment macam ni. Alhamdulillah... Semoga kasih-sayang dua beradik ni kekal berkekalan sampai bila-bila. Ameen!!!

Ada dua orang ni pun rumah mama dah meriah! Seronok sangat! Tak tau lah Kalau ada seorang lagi Adam dan seorang lagi Aleesya. Berganda-ganda lah kegembiraan kami sekeluarga :)

1 comment: