Seafood Murah Di Umbai

Makan malam yang awesome. Murah sangat! Nak tau apa? Sila la tengok gambar. Seekor siakap bakar, 3 ekor sotong celup tepung, 3 ekor ketam masak sambal dan 6 ekor butter prawn.

Itu la menu utama. Dihidangkan bersama 3 pinggan nasi putih, 2 bungkus nasi lemak dan 2 ice lemon tea bersama 2 gelas air suam. Owhhh... juga 5 keping otak-otak.





Nak cerita panjang lebar, kikiki... gambar tak ambil la pula nak bercerita tentang suasana. Anak-anak pun dah mengantuk. 

Cuma nak bagitau... tak percaya semasa membayar. Teka berapa? RM100 sahaja. Wahgh!!! Kalau la dekat, kita terjah setiap minggu!

Makan bertiga, memang tak habis ketam, sotong dan ikan. Boleh ajak family makan bersama. Lai3, makan sepuasnya dengan harga murah! Di mana? Umbai, Melaka :)

6 comments:

  1. Wah.. memang murah tu dengan kuantiti yang banyak tu.. berbaloi2 makan kat situ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak! kami makan mmg x habis. x luak sangat makanan tu. boleh tambah lagi 2 dewasa untuk makan kenyang2

      Delete
  2. Murah betul dengan hidangan sebanyak ni..nak lagi murah masak sendiri kat rumah la. Haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa..... masak sendiri tu..... kikiki.

      Delete
  3. Tengok sotong goreng tepung tu pun tau dah sedap, murah pulak, mesti cuba la kalo sampai ke sana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. rm100! Haishhh... kalo dekat, terjah tiap minggu :)

      Delete