Kambing Besar Gebu

Layankan aje kambing-kambing yang banyak pada musim ini. Dah namanya tahun kambing, memang banyaklah kambing di sini dan di sana. Pendek kata, asal berjalan nampak la kambing.


Kambing-kambing besar gebu ni, teady bear. Jadi... memang tak boleh nak panjat. Nak tunggang kambing pun, ia tak mampu berdiri tegak. Tapi... sedap la dipeluk-peluk. Gebuuuu...

Jadi, tak adalah Adam excited giler dengan kambing-kambing besar yang montel ni. Apabila Adam tak berminat, adik pun sama... sekadar sentuh-sentuh, peluk-peluk sikit sahaja. Tak adalah nak bermain lama-lama seperti kambing-kambing jinak aritu. Tak boleh nak dipanjat-panjat. Jadi, selesai bergambar, kami terus ke destinasi seterusnya. Kikiki. Makan-makan. 

2 comments:

  1. Afia pun haritu tengok kambing kt mall sibuk nak pegang,dh la jenis kasar.pastu mmg peminat kambing...awal2 lg bagi amaran don't touch!nti tak pasal2 tumbang kambing orang.hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus afia boleh mengikut kata. kikiki. kalau tumbang kambing orang, kita sembelih! kikikiki.

      macam mana tak minat, kambing cantik-cantik kan diorang letak kat mall. hurmmm.... tetiba tertanya-tanya... tahun depan tahun monyet. banyak monyet la kot kan???

      Delete