Jinak Kambing-Kambing Di Sini

Tahun ni, tahun kambing. Ehh... kambing? Haaa... mama pun lahir tahun kambing. Bila dah tahun kambing, di mana-mana pun ada kambing. Mall yang besar, pasaraya kecil, semuanya ada kambing!

Haaa... kedai swatch pun ada kambing tau! Cantik kambingnya. Hijau stricking dengan gold.

Haaa... kambing yang banyak ni pun cantik-cantik tau. Kaler terang dan banyak saiz. Setiap satunya ada had berat badan yang boleh naik. Kikiki.

Nampak dua budak comel di bawah? Happy!


Adam riang, adik ceria!


Tapi, kalau dah namanya abang, pose nya bukanlah hanya tegak berdiri. Haaa... macam-macam aksi abang buat. Boleh tukar blog jadi galeri gambar la kiranya!

Ini namanya menunggang kambing!


Wahhhh.... apa pula namanya aksi ini? Terbang bersama kambing?


Eh! Eh! Yang ini siapa pula. Elok je duduknya. Macam budak Melayu terakhir. Ahaaa!


Serius cantik sangat deco nya. Memang macam dalam taman. 

7 comments:

  1. Aduhai sayang-sayang mama ni buat auntie senyum tengok awak:)
    Ceria sungguh ye - bolehlah sebab kambing yg ini tak bau busuk
    Cuba pergi ladang kambing nak sentuh pun tak berani pastinya hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaaaa... kalau kambing betul, nak dekat pun tak berani. tak sempat nak bau busuk kot... awal2 dh cabut

      Delete
  2. Replies
    1. aaaa... 4 btg gigi. 2 atas, 2 bawah

      Delete
  3. Eh, kat mana pulak kambing-kambing ni 'diternak', Ida? Boleh bawa anak-anak saya juga nanti :)

    ReplyDelete