First Time Aleesya Ke Playground

Kali pertama Aleesya ke playground dengan mama. Semasa bergayut untuk cantik hari tu, Aleesya ke playground bersama Adam dan papa. Owhhh... ini adalah hari yang sama dengan Adam menjelma macam spiderman hari tu.

Uishhhh... happy dua beradik ni main jongkang-jongkit.



Kompem la part Aleesya lebih tinggi. 22 kg nak lawan dengan 8 kg! Ahaaa!


Tengok aksi Aleesya main buai. Kalau abang boleh buat macam-macam aksi, Aleesya keras kejung kat situ. Takut agaknya! Kikiki. Budak tak biasa main buai!


Tengok ni, tangan pun keras aje. Muka lagi lah. Tak senyum langsung!


Akhirnya, baru enjoy main. Senyum-senyum happy. Kesian pula. Dah besar-besar gini, baru dua kali dibawa ke playground? Hurmm...



1 comment:

  1. Muka serious ja dah lama baru enjoy.hehe..mama kena kerap sikit bawak ke playground baru aleesya jadi berani macam afia.hehe afia selamba ja naik turun gelungsur n jongkang jongkit sendiri.

    ReplyDelete