Berdua Lebih Baik


Ini gambar lama. Ada la tiga bulan lepas. Ahaaa... kisahnya macam ni. Dua beradik main macam-macam. Kemudian si abang teringin la nak naik helicopter ni. 

Naik heli ni pakai 3 coins. Ok. Umur minimum adalah 3 tahun. Kesimpulannya, Aleesya yang baru genap setahun ni tak boleh la kan?

Tapi... promoter tu tanya, " Dah pandai duduk? ". " Sudah ". " Ok boleh naik ".

Aleesya... memang la happy kan dapat naik dengan abang Adam. Dia busy dengan dunia sendiri, tak pandang pun mama yang tengah melambai-lambai menjerit-jerit memanggil nama Aleesya. Nasib baik la Adam pandang mama, adalah hasil menjerit. Kikiki.

Happy je dua beradik ni. Seronok!

2 comments:

  1. Aleesya tak takut ye.klu afia jangan harap nak naik.Dr jauh dok tunjuk2, sampai, kita letak meraung terus.nk minta abg naik tak boleh, overweight.huhu

    ReplyDelete