Si Kecik Pun Nak Cantik

Amboi anak dara mama. Bukan main dia ni. Nak exercise la tu. Kemain lagi berlari capai tiang ni. Aleesya cuba nak bergayut. Nak tambah tinggi ke sayang?


Dua tiga hari ni, Aleesya kurang makan. Makan biskut aje kerjanya. 

Yang paling kelakar, sehari ada la dua, tiga kali dia berdiri di atas penimbang. Siap tekan-tekan lagi tu. Nak tau berapa banyak lemak dalam badan ke? Kikiki.

Memang sakan si comel ni tau. Over! 

Sesi bermain dua beradik ni, kurang la gambar nak dikongsi. Maklumlah... first time bawa Aleesya ke playground. Nak kena monitor sungguh-sungguh kerana tiada assistance. Assistance kecil sibuk main basikal :)

4 comments:

  1. Bergaya aleesya bergayut.kecik2 dah pandai jaga badan.hehe

    Biasalah tu ada hari berselera makan, Ada hari tidak.afia pun sama dua tiga hari ni tak nak mkn

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki. sibuk dia nak gayut. hurmmm... tu la. bila tak makan, dia hadap susu je la

      Delete
  2. Aleesya jealous tengok Mommynya kot. Dah Mommy pun beberapa kali naik atas penimbang sehari, itu yang dia pun copycat juga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki. penimbang tu memang hari-hari mama naik. tak sangka si kecik ni ikut!

      Delete