Make Your Magnum. Sedapnya Aiskrim

Baca tajuk dah tau dah nak cerita pasal apa kan? Apa ye? Haaa... aiskrim Magnum la!

Nak cerita, atau nak letak gambar je? Ok. Kita biar gambar berbicara. Ewahhhh!

Depan kedai Magnum, wahhhh.... Orang ramai sangat! Hurm... menarik ni.



Sampai depan pintu, haaa.. ini signboard dia. Baca pun dah terliur!



Queue lagi. Dan lagi... dan lagi. Ramai nih!!! Kenapa ye? Anda fikirkan kedai aiskrim yang biasa? Anda salah! Ini bukan kedai aiskrim yang biasa-biasa. Cuba tenģok ni.


Haaaa... kita create aiskrim kita sendiri! Pilih-pilih pada menu, bayar dan... aiskrim vanila atau coklat yang yummey tersendiri!

Ya Allah! Banyaknya pilihan topping!



Semuanya disaksikan depan mata! Final touch!


Akhirnya bertukar tangan!



Berbaloi menunggu lama!


6 comments:

  1. Wah.. MA dah sampai....jelesnya saya....
    Saya dah beberapa minggu menjeling2 tapi tak tersampai lagi kat sini.. sibuk dan bila cakap dgn suami dia kata tunggu la lama sikit tak la ramai orang beratur tu.. eleh.. sedapnga tgk adam makan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki. mmg dh berminggu ni. MA tgh marathon update entry :)

      Delete
  2. MA..petang semalam kami gigih ke midvalley.. dan dapat merasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete