Macam Spiderman!

Belum sempat nak bercerita. Untuk entry ni, nak share gelagat abang Adam sahaja. Insya Allah nanti mama buat full entry.

Kenapa macam spiderman? Tengok la gambar di bawah ni. Sampai terkangkang-kangkang. Adam memang macam ni. Kalau dia sedar kita nak ambil gambar, macam-macam aksi nak di buat. Pelik-pelik. Tapi menarik. Agak-agak, Adam gelak tak tengok gelagatnya sendiri apabila besar nanti.





Nanti mama update gelagat dua beradik pula!

4 comments:

  1. aik hilang tadi komennya...

    seronok sakan nampaknya Adam main buai ni.. kat mana tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki. memang seronok adam main. ni kat publika

      Delete
  2. Tu dia macam2 gaya adam..kalau Adam tak gelak pun,mesti dia sengih tengok gambar ni bila besar nanti.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kata adam " kalau mama tulis cerita sedih/ yang memalukan pasal adam, mula2 adam nangis. tapi, kalau masa tu dah lama sikit, adam gelak je ".

      kikiki. tu masa dia cabut gigi weekend aritu

      Delete