Habuan Di Hari Sukan 2014

Selain daripada persembahan taekwando, Adam join sukaneka : lari di dalam guni dan bawa lari membawa bola zig zag. Eh... faham tak? Tak ambil gambar pula semasa aktiviti. 

Sebab semasa aktiviti sukaneka, mama lari ke dalam kereta tidurkan Aleesya sekejap. Beri susu dan rehat di dalam aircond. Agak-agak Aleesya dah kenyang, barulah kami muncul kembali di tapak sukaneka.


Kedua-dua acara itu, rumah merah menjadi juara! Yeayyy! Sekaligus menjadi juara keseluruhan. Yeayyy! Red warrior!




Jumlah hadiah digondol adalah 4 : 1 medal, 1 set magnet dan 2 set pencil box. 


Sokongan mama dan Aleesya tak berbelah bahagi kepada abang tersayang!


Adam duking Aleesya semasa beratur nak ambil hadiah.

4 comments:

  1. Amboi byknya hadiah adam menang.pnuh smgt kesukanan.pic last adam nmpk sgt abg

    ReplyDelete
    Replies
    1. adam bangga kawan-kawan tengok adik dia!

      Delete
  2. Wah.. memang jenis abang yang penyayang la adam ni. Nak ambil hadiah pun bawa adik sama2.. apa amalam MA ni? Cer kongsi nak bg anak2 mesra.. ke anak lelaki mmg mesra mcm ni? Anak2 saya ni nak kata asyik gaduh tak juga tapi banyak mesra dgn cara orang lelaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. style anak lelaki kot. ini sorang lelaki sorang perempuan. adik perempuan, manja sikit!

      Delete