Cubaan Berdiri 123

Aleesya mencuba berdiri! Yeayyyy!!! Ahaaa... macam dah lama sangat Aleesya asyik meniti-niti sahaja. Memanjat dan terjun! Tapi, belum berdiri sendiri. Mungkin tak konfiden lagi. Mama pun tak ada nak melatih Aleesya bertatih. Di rumah, Aleesya main toys. Ke sana ke sini, merangkak aje la.

Walker? Tidak. Kenapa? Saja. Untuk Adam dulu dipakaikan walker. Tapi untuk Aleesya, tak apalah. Bebaslah bergerak ke sana ke sini ye baby. Cuma, penat la sikit nak mengutipnya. Hihihi.

Hoorayyyyy! Aleesya cuba untuk berdiri sendiri. Hihihi. 123. Jatuh. Yeay! Aleesya dah berani untuk berdiri. Nampak gaya, lepas ni kita exercise la. Meh la mama tatihkan adik. Nak dibelikan prewalker toys time ni, macam dah terlambat. Tak taulah kalau mama berubah fikiran! Ahaaaa! Rasanya tidak. Kita buat manual ye. Exercise adik dan mama sekali.

Adam tidur awal kerana keletihan akibat alergi dan bengkak mata. Jadi, Adam belum lagi tengok Aleesya yang beria-ia mencuba. Mesti Adam happy!

9 comments:

  1. bagus aleesya.. tak lama lagi berjalan la aleesya tu

    ReplyDelete
  2. Tak lama lagi boleh la main kejar-kejar dengan Abang Adam. Tahniah Aleesya.

    vitamin Shaklee baik untuk kesihatan

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. kejar hanif pun boleh la pasni anti ;)

      Delete
  4. Wah.. fasa ni mesti banyak je jalannya si Aleesya ni kan? Tak kira jatuh pun tu. Mesti nak bangun dan jalan je..

    ReplyDelete