Kerusi Favourite


Kerusi plastik biru tu memang favourite Aleesya. Entah apa yang dia berkenan dengan kerusi tu pun, tak tau la. Tapi, memang Aleesya suka kan kerusi tu.

Bila duduk atas kerusi biru, dia tersenyum. Emmm... macam mana nak cakap, senyuman tu macam senyuman bangga! Siapa duduk di atas kerusi biru, mesti Aleesya kacau. Sila lah faham dan beralih duduk di kerusi lain :)

Sekarang, dah ada aksesori lain pula. Abang Adam tampal gambar ultraman di belakang kerusi. Jadi, bertambah asyik la Aleesya dengan kerusi birunya!

No comments:

Post a Comment