Colgate Turtle

Turtle mana? Ninja turtle? Bukan. Tapi colgate total. Kata Adam, kenapa colgate total. Bagi la nama colgate turtle!

Hamboi anak... menukar nama produk sesuka hati. Jangan kena saman dengan colgate, sudah! Hihihihi.

Sekarang ni, Adam pun gosok gigi menggunakan colgate total. Tak perlu lagi beli colgate asing pelbagai perisa. Silap perisa, Adam tak suka. Mama? Memang tak de feel la nak memberus gigi menggunakan ubat gigi budak kecil. 

Tak lama lagi, nak kena beli berus gigi untuk Aleesya la kan. Maklumlah, gigi baru-baru nak menjenguk. Hohoho!

2 comments:

  1. ingatkan colgate dah tukar nama dah la tadi..aiman dah tak pakai ubat gigi budak lagi..mana ibu pakai dia pun pakai..afia dah beli berus gigi tapi susah sungguh nak berus gigi dia

    ReplyDelete
  2. hahahah pandai je Adam bagi nama baru ehhh hehe

    ReplyDelete