Aleesya The Explorer


Aleesya the explorer. Habis setiap ceruk nak dimasuknya. Laju!!! Dan gembira! Seronoknya bila terlepas bebas!

Gambar ni adalah gambar sebulan yang lepas. Inilah kali pertama Aleesya cuba bergerak jauh sikit. Jauh dari hujung kaki mama. Hihihi. Kalau tidak, pusing-pusing kat situ je.

So, untuk kali pertama bergerak jauh ni, Aleesya sudah mula mencuba untuk membuka laci. Ehhhh... risau tersepit jari! Nasib baik lah Aleesya belum cukup kuat untuk menarik laci tu keluar. Lega la juga. Nampak gaya kena ikat la laci-laci rumah lepas ni. 

Sambil jalan-jalan, dia mesti intai ke belakang. Lega la kalau mama ada. Kalau mama bergerak? Terus dia nangis! Memang tak aci la Aleesya ni, dia tinggalkan mama boleh, mama tak boleh tinggal kan dia.

No comments:

Post a Comment