Aleesya Main Puzzle

Semalam Adam keluarkan puzzle. Puzzle untuk budak kecil. Seronok pula Adam main. Maklumlah... lama tak ber puzzle ni.

Agaknya tengok Adam ralit dengan puzzle, Aleesya pun sibuk nak ber puzzle. Memang puzzle ni menarik minat dia sangat-sangatlah!



Puzzle Adam ditariknya. Kepingan puzzle di ambil dan di telek. Berteraburan puzzle tu. Pusing kiri ambil, pusing kanan, ke depan dan ke belakang. Lama tau... mungkin saiz puzzle yang kecil atau mungkin sebab puzzle tu colourful yang menarik minat.



Sengaja kepingan puzzle kami letak bersepah-sepah. Tujuannya, biar Aleesya kejar. Yes! Aleesya ikut saja di mana kami letakkan puzzle tu. Jarang ada benda yang menarik minat si baby ni. Biasanya, aiiiii.... naik turun kaki mama dia je ;)

3 comments:

  1. clone abang adam versi debab

    ReplyDelete
  2. alooo..mata aleesya geramnyaaa..

    ReplyDelete
  3. pic last paling comel..tak lama lagi pandai la tu aleesya main puzzle btul2 punya.hehe

    ReplyDelete