Intai Dari Jauh

Abang Adam dah besar. Kalau dulu, pergi book store dia memang cari buku. Buku bergambar, tengok gambar dan paham-paham sendiri. Tak pun, mama yang kena bacakan. Atau kalau buku bersuku kata tu, boleh la Adam baca.

Sekarang ni, ye... masih gila kan buku. Tapi... sekarang baca sendiri. Antara kegilaan sekarang ni, upin dan ipin.  Baik komik, buku mahupun movie. Besar pengaruh upin ipin.



Tak kisah la ceruk mana pun nak duduk. Bacalah buku tu ya. Ini mama intai Adam baca komik upin ipin. Sebenarnya tak payah intai. Adam baca kuat. Hihihi. Saja snap gambar buat kenangan.

6 comments:

  1. ank saya pun terpengaruh dgn upin & ipin..tp banyak yg dia blajar dr situ kan..

    ReplyDelete
  2. orang besar pon sanggup cangak ptg2 depan tv sbb nk tgk upin ipin..:p

    ReplyDelete
  3. seronok tgok gaya adam membaca..nmpk sgt kusyuk..:)

    ReplyDelete
  4. Haha.. comel je gaya Adam membaca. Semiga minat ni kekal sampai dewasa ya..

    ReplyDelete
  5. Upi ipin astro tu dh x larat nk tgk. Spjg mggunulang yg sm je.

    ReplyDelete
  6. Untungnya Abang Adam suka membaca. Anak saya yang sulung tu tak suka membaca buku cerita. Main game lagi afdal katanya ...

    ReplyDelete