Atasi Masalah Kencing Kotor

Pernah kena kencing kotor? Kalau tak pernah, syukur Alhamdulillah. Kalau yang pernah kena, tau lah azabnya.

Kencing kotor mungkin dianggap common bagi sesetengah orang. " Kencing kotor? Minum la banyak air. Salin panty liner selalu. Minum air barli ". Itulah komen sesetengah orang.

Namun, macam mana pula bila semua tu memang dibuat dan masih lagi diganggu kencing kotor? Berjenis-jenis antibiotik telan pun masih sama. Badan rasa bloated kerana banyak sangat minum air. Selang lima minit nak ke toilet. Susahnya...

Apa nak buat ye? Nak pulak kalau kena masa mengandung... dibawa pulak ke masa berpantang. Isskkkkhhh... bahaya tau! Sebab boleh melarat ye. Dari pundi kencing boleh melarat ke organ dalaman yang lain. Ngeri tau bila bayangkan!

Sekarang, dah jumpa penyelesaiannya - raja tumbuhan. Alfalfa shaklee. Bukan sebarangan tau. Dipantau ketat dari proses penyemaian biji benih lagi. Dannn.... diproses dari daunnya, bukan biji benih. Nak tau lebih lanjut, boleh contact saya. Banyak lagi khasiat alfalfa ni. Lain-lain cerita alfalfa, rujuk sini.

Ida
SID : 954336
Whatsapp : 012 340 7500
www. Facebook.com/shapemy


No comments:

Post a Comment