Gelak Pertama Aleesya

Aleesya officially ketawa. Yeay! Boleh jadi peminat nombor satu abang Adam ni. Maklum la kan, abang Adam kan kelakar.

Gelakkan pertama masa mama dan papa sedang sibuk menjamu selera. Adam dah settle makan. Jadi, sibuk Adam menyanyi lagu untuk adik. Lagu apa eh? Lagu favorite baby se Malaysia la - pok amai-amai. 

Ya Allah! Sakan Aleesya gelak. Gelak happy dengan abang. Dengan mama dan papa belum pernah sakan macam tu. Accidentally gelak, ada la.

Pastu, dalam kereta pun sama. Adam kan suka terjoget-joget. Ingat tak video Adam joget hindustan aritu? Hahaha... itu dah besar kan. Tengok video ni. Masa Adam umur setahun. Sakan dia joget. Nanti mama cari video nya. 

Aleesya gelak sakan lagi dengan Adam. Syok tengok abang yang kelakar ni.

3 comments:

  1. Dah makin pandai dia.. seronok main dengan abang dia..

    ReplyDelete
  2. makin seronok la adam main dgn aleesya,sbb aleesya dah bole gelak mcm tu

    ReplyDelete