Cinta Hati


Weeee.... dua orang cinta hati. Sepasang. Yang abangnya kurus meninggi, yang adiknya membulat.

Haaa.... yang abangnya pun dulu bulat yang at. Ramai juga saudara-mara yang terkejut dengan kekurusan Adam. Kecil-kecil, terkejut tengok Adam bam-bam yang amat. Start lasak, Adam mula mengurus. 

Lama tak cerita pasal Hanif. Hanif yang sangat bam-bam pun, dah mula mengurus! Diet kah Hanif? Hanif sudah pandai meniti-niti, berdiri dan melepaskan pegangan. Akibatnya, jatuh terduduk. Bila tengok Hanif kurus,  terasa sangat kelainannya. Dulu, nak dukung pun berat la yang amat. Sekarang, tak de la berat macam dulu. Senang? Tak la senang. Bila anak dah lasak, susah la nak dipegang. Cabaran lain pula untuk anti. Yang penting, tiga bersaudara ni berada di dalam keadaan sihat walafiat!

5 comments:

  1. Yang penting semuanya baik2 je...comel dan sihat sentiasa

    ReplyDelete
  2. amboi labuhnya pipi aleesya geram betul tgok..mmg betul la nti dh start melasak kurus la aleesya..agia pun cmtu..sementara tgh pipi labuh nikmatilah sepuasnya..masa kejap je berlalu..:)

    ang adam kurus pun hensem..boy gemuk mana kacak..:)

    ReplyDelete
  3. Melayut pipi si kecil ni. Mungkin nanti bila dah besar sikit, akan mengurus macam Abang Adam. Takpalah yang penting kedua-duanya sihat walafiat.

    ReplyDelete
  4. kurus @ bambam..yg penting anak2 sihat dan ceria..

    ReplyDelete