Ascending Dan Descending Order


Lamanya Adam tak ambil buku ni. Latihan matematik. Nampak macam baru je beli. Hihihi. MA lama berkurung di rumah. Iye lah... berpantang dengan anak kecil. Sesekali terlepas di hujung minggu, kalau dulu terjah kedai buku. Wajib setiap minggu. Sekarang ni, macam tak perlu je. Sebab buku-buku yang dibeli masih banyak yang tak berusik.

Tau kenapa Adam rajin tu? Haaa. . Dia dapat hadiah yang diidamkan dari papa. Bagi menampakkan berbaloinya dia dapat hadiah, Adam study. Hihihi! Bijak la anak mama ni.

Dalam kononnya rajin tu, dapatlah satu muka surat. Buku kanak-kanak kan, 1 muka surat ada 5 soalan sahaja. Gambar besar-besar. Tak apa lah anak. Ada inesiatif nak buat tu pun dah bersyukur. Harap-harap, buat la lagi ye exercise. Kasi kembang hati mama dan papa =)

5 comments:

  1. Wah, apa hadiah yg menaikkan semangat Adam tu? yg kat tepi tu ke? wah, bestnya adam.....teruskan rajin belajar ye...

    ReplyDelete
  2. baguih adam study ye...apa hadiah tu

    ReplyDelete
  3. my students kalau ascending okey lg, kalau descending terus pening sikit hihi

    ReplyDelete
  4. adam ni kira rajin gak la..anty sekarang tengah liat semacam,ajar buku n iqra je..aiman bertambah la liat.apa aktiviti pun tak buat asik hadap tv .anty nk amik aura rajin adam ni kasi rajin balik..:)

    ReplyDelete