Peminat Baru


Adam suka menyanyi. Sekarang ni, nyanyi lagu Tegar siap dengan slang Indon lagi. Just for preparation kot-kot boleh volunteer menyanyi in school's concert etc. Hahhaha.

Tapi, tau apa? Adam frust. Teacher kata boleh nyanyi. Tapi, errrr... lagu apa eh? Lagu kanak-kanak. Lor...

Yang ini Adam menyanyi sambil tengok movie. Hanif buat aksi combat. Dari hujung sini tilam terus kepada abang Adam. Siap berguling-guling. Sangat friendly Hanif ni. Murah senyuman dan ketawa riang. Sampai Adam boleh tanya pada anti :

" Kasi Adam la Hanif. Nanti anak mama jadi tiga orang. Hanif boleh kawan dengan Aleesya ".

Haiii... dah besar macam tu. Dah la tak banyak karenah. Kalau la nak kasi, mama nak! Hahaha.

6 comments:

  1. lagu tegar tu semua budak hafal...anak aku pun dok hafal...smpai solat pun dok nyanyi...siap kena marah ngan ayah dia pdn muka hehee

    ReplyDelete
  2. menyanyi sambil silang kaki yer , rileks habis tuh...hehe

    ReplyDelete
  3. Femes btul lagu tegar ni kan. Anak saya pon suka nyanyi lagu ni ☺

    ReplyDelete
  4. siapa la nak kasi, klu mama hanf nak kas semua org pun nak.hehe..tegar mmg tgh mnjadi fenomena skang,aiman kt rumah pun dok gila nyanyi lagu tu gak

    ReplyDelete
  5. Haaa..boleh kasi macam tu ye... pandai adam request nak adik tambahan...
    Aunty pun suka lagu tegar ni...samalah kita adam..

    ReplyDelete
  6. haha dah besar gitu sapa tak nak ..

    ReplyDelete