Atasi Sakit Sendi Dengan AJHT

Sakit sendi menyebabkan kesukaran bergerak. Bukan berjogging atau berlari, nak berjalan pun susah. Banyak punca sakit sendi ni. Jika dibiarkan terlalu lama, ia akan membawa kepada kemerosotan sendi tulang atau lebih dikenali sebagai osteoarthritis.

Osteoarthritis menyerang tidak mengenal usia. Namun, semakin berusia seseorang itu, fungsi sendinya akan semakin merosot.

Penambahan berat badan yang melampau akab memberikan tekanan kepada lutut, sekaligus menambah tekanan kepada sendi. Akibatnya, sakit lutut menyerang.

Otot yang lemah juga meningkatkan risiko sakit sendi. Yang ini, selain ubat perlu juga dilakukan fisioterapi untuk menguatkan otot berkenaan.

AJHT adalah rumusan aktif yang menggabungkan bahan-bahan untuk menyokong pergerakan, kelenturan dan fungsi sendi yang sihat. Ia mengandungi rumusan unik Boswellia aktif, ekstrak jagung dan nutrien penting lain termasuk zink, tembaga, mangan dan vitamin c. 

Nak try tak? Tunggu testimoni hangat panas-panas dari saya - next entry =)


Ida 
Shaklee Independent Distributor [ID No : 954336]
ida.adyani@gmail.com
whatsapp : 012 629 5415

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

1 comment:

  1. betul tu makin berusia mcm2 sakit yg dtg...
    nmpknya shaklee dh glam kan skrg ni...tengok ramai kwn2 jadi agen nya...

    ReplyDelete