Alfalfa Shaklee - Bukan Sekadar Milk Booster


Siapa-siapa yang makan alfalfa masa menyusukan anak, jika dah tak menyusu, jangan risau. Pengambilan supplement alfalfa masih boleh diteruskan. Kenapa ye? Nanti tiba-tiba keluar susu macam mana?

Hihihihi.... susu kalau nak keluar kena ada stimulation dan demand. Lelaki pun boleh makan tau alfalfa. Bukan hanya untuk wanita.

Ok, kita cerita manfaat alfalfa untuk wanita dulu ye? Sebab yang bertanya ni, pompuan la kan. 

Alfalfa ni, sangat bagus untuk kesihatan dalaman wanita. Macam makan jamu pulak :
  • menghilangkan keputihan
  • detox badan dan buang toksin
  • cuci darah
  • buang angin - haaaa.... yang ni, ada testimoni hebat. Lain kali saya share kan. Customer ni, memang badan dia berangin. Makan alfalfa ni, asyik buang angin je. Sampai dia kata, malu pulak sebab asyik ter tooot dekat opis. Bukan testi bergambar la ye. Kasihan tuan punya badan. Tapi, lega la kan, sakit-sakit badan akibat angin hilang. Eh... dah share pun =)
  • berfungsi macam kacip fatimah - yang ni, rasanya ramai yang tau apa fungsi kacip fatimah.
  • memulihkan urat selepas bersalin
  • membantu penghadaman dan pencernaan
  • mengurangkan kelesuan dan tekanan
  • memberikan kelegaan semasa haid
Itu lah antara faedah lain alfalfa. Jadinya, alfalfa bukan sekadar milk booster. Boleh teruskan makan ok =)


Ida 
Shaklee Independent Distributor [ID No : 954336]
ida.adyani@gmail.com
whatsapp : 012 629 5415

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

1 comment:

  1. tgh dalam usaha nak menghabiskan alfafa..sy ni pelupa orgnya..asyik lupa je nak makan.hehe

    ReplyDelete