Sedapnya Batang Buruk

Orang lain sibuk makan kuih-muih berbuka, MA sibuk makan kuih raya. Yang terbaru adalah batang buruk. Ngap punya ngap, habis setengah bungkus. Sedapnya.... kurang manis dan sedang-sedang elok saja.

Bila sedap macam ni, dilema pulak. Ikut hati, nak habiskan sahaja. Tapi, time mengandung ni, sensitif nya melampau-melampau. Silap makan, angin satu badan. Teringin punya pasal, bedal juga la. Harap-harap, ok la malam ini. Jarang tau dapat kuih batang buruk yang tak manis. Selalunya, manis-manis belaka.

5 comments:

  1. Wah....awal makan kuih raya tu..takpe, makan la banyak sebab tu agaknya baby yg nak makan..

    ReplyDelete
  2. ooo sedap yer, boleh la order

    ReplyDelete
  3. rupanya mungkin buruk tapi rasanya sedap...hehe

    ReplyDelete
  4. Tahun lepas rasanya ngap almond london je sepanjang puasa..

    ReplyDelete
  5. tekakni pun teringin sungguh nak makan kuih raya..tp tak beli bagai satu jenis pun lagi

    ReplyDelete