Selesai Sudah Minum Air Gula

Selesai sudah proses minum air gula. Erkkk.... memang tak sedap. Rupanya result tak dapat immediately ye. Ingatkan dapat terus. Lapar dan masuk angin dah. Ye la, puasa dari 10 malam tadi. Haus je tekak.

Lambat sebab jumpa doc pakar. Biasalah... macam-macam nak tanya.

Haaa.... settle terus mencari makanan. Dapat milo ais segelas, nasi berlauk tomyam ayam dan ikan masin. Sambil tangan ni ha... tengah mengupdate. Nikmatnya dapat makan. Alhamdulillah =)

6 comments:

  1. sue tak penah minum air gula...padahal benda tu start wajib dari tahun lepas...pon tak penah kena minum..alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. "sedapkan" air gula hahahah...ada org ckp sedap apa, tak percaya tanya ummi izara ;p

    ReplyDelete
  3. Masa pgant naim pun saya pernah kena minum air gula.. Mmg tak sedap.. Kena marah dgn nurse lg sebab katanya lama sgt saya nak habiskan air tu... Haha.

    ReplyDelete
  4. sedap apa air gula..sy minum yg perisa oren.sekali tguk je...rasa macam mirinda.hehe

    ReplyDelete
  5. Pengalaman minum air gula yang memeritkan..rasa nak muntah

    ReplyDelete
  6. Saya xpernah pula kena minum air gula... hm...

    ReplyDelete