Lagu Yang Bikin Papa Jealous - Selamat Hari Bapa

Lagu ni selalu Adam nyanyikan. Hihihi... belajar di tadika,

Aku Sayang Ummi

memancar sang suria
keringat cahayanya
begitulah berseri
wajah ummiku sayang

aku sayang ummi
ummi ku sayang, ummi
sayang-sayang ummi
ummi ku sayang

walaupun ummi letih
mengasuhkan kami

aku sayang ummi
ummi ku sayang, ummi
sayang-sayang ummi
ummi ku sayang

bila pulang sekolah
ummi ku sambut kami
sembahyang sama ummi
alhamdulillah

aku sayang ummi
ummi ku sayang, ummi
sayang-sayang ummi
ummi ku sayang

7 comments:

  1. jangan jealous2 tau...
    ni lagu untuk papa...
    besttt....
    saya suka dengar lagu ni...

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZatFSCb4X9U#!

    ReplyDelete
  2. wah lagu untuk ummi..ehe... mmg jarang dgr lagu tuk papaa

    ReplyDelete
  3. hahhaha...papa..dont jeles2..not good for ur health..wakakakkak..kalau la Syamil Syakir dedicate kat i..wah..kembang gitew..

    ReplyDelete
  4. salam MA..
    Huhu..jrg dgr lagu utk ayah..
    mesti comel bila adam nyanyi lagu ni.. hiih :)

    ReplyDelete
  5. tunjuk la video adam nyanyi.nk dengar suara adam.hehe

    ReplyDelete
  6. adam nyanyi? rekord la..nk gak dgr suara merdu adam..eheheh

    ReplyDelete
  7. hehe comei la Adam ni... mkn hati la papa Adam.. hehehe

    ReplyDelete