Hadiah Hari Jadi 5 Tahun

Update pendek-pendek dan laju-laju. Early birthday celebration. 

Before.

After


Hanya jemput wan dan adik-beradik sahaja. Majlis kecil tetapi meriah. Terima kasih kerana menggembirakan hati anak bujang ini =)

14 comments:

  1. tak jemput ramai pun byk hadiah adam dpt..mesti hepy sgt anak bujang mama

    ReplyDelete
  2. Nasib baik family besar..Bw sorang 1 hadiah pun nmpk meriah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq ye hadiah anti n uncle. Adam happy =)

      Delete
  3. banyaknya hadiah adam, murah rezeki,... walaupun adik beradik jer...

    ReplyDelete
  4. banyaknya hadiah adam! mesti adam suka!:)

    ReplyDelete
  5. wahhh suka benor la adam kan.happy birthday adam!

    ReplyDelete
  6. Hadiah uncle dah berjaya dipasang ke belum?

    ReplyDelete
    Replies
    1. blom. hadiah uncle kena tunggu weekend. papa yang akan pasangkan =)

      Delete
  7. rasa dah pernah drop komen, tapi takpelah, sekali lagi..

    happy belated birthday adam.. semoga jadi anak yg soleh dan pintar ye..

    celebration awal ke? saya tgk kat sidebar tu macam birthdaynadam bulan Julai?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sambut awal. 14 julai dah start puasa =)

      Delete
  8. mesti seronok adam dapat banyak hadiah tu

    ReplyDelete
  9. barakallahufiq adam... moga jadi anak yang soleh ya... banyaknya hadiah.. auntie nak satu boleh? hehe

    ReplyDelete