Countdown Bermula

Countdown bermula untuk birthday Adam. Bangun pagi terus tanya... " Boleh koyak banyak-banyak ke? " Hihhihihi.... satu hari boleh koyak satu saja sayang. Countdown bulan Jun telah bermula. 

Seronok kan? Dalam Adam berseronok, ada orang yang berdebar. Hihihih.... birthday present yang dijanjikan...

Adam sebenarnya tak berapa kisah pasal birthday present. Bagi buku pun ok, kasi puzzle pun ok. Bagi kad pun tak apa. Seronok bila berkumpul ramai-ramai dengan birthday cake. Cuma si dia telah menjanjikan sesuatu yang memang Adam suka.... janji kena lah ditepati. Sudah order kah?

Hahaha.... hilang satu gelung!

4 comments:

  1. wah siap ada contdown..kite plak yg teruja lebih dr adam.hehe

    ReplyDelete
  2. Anti teruja nk mkn kek..Ade ke kek utk family?Ke celebrate kat school aje?

    ReplyDelete
  3. wah..dah nak besday adam ye,hadiah apa la utk adam tu ye..

    ReplyDelete