Chocodate - Tandanya Ramadhan Menjelma

Menjelang Ramadhan, banyak lah benda ni di pasaran. Sebagai penggemar coklat, chocodate ni pun hantu juga! Entah berapa pek la habis sebelum masuk Ramadhan. Itu belum masuk yang buat sendiri lagi - anti la yang buatkan. Anti kan rajin =)




Nak kata tak manis... hihihii, combination kurma dengan coklat. Manis la kan.

Sapa-sapa yang tak suka makan kurma kerana kemanisannya, cubalah ke Kurma Royal, Sri Petaling. Wowowow... banyak giler kurmanya. Yang sekilo beratus harganya pun ada. Memang sedap. Dan.... orang cina ramai beli kat sini. Mereka pun tau khasiat kurma.

Pilih-pilih. Yang mahal-mahal, memang sesedap mulut aje. Tak manis pun. 

Ok, nyum-nyum. Sedap!

11 comments:

  1. kalo takde kurma cokelat ni dah boleh ganti masa berbuka :)

    ReplyDelete
  2. emm tak lama dah nak berpose kan, MA pose penuhla tahun ni ye? ;)

    ReplyDelete
  3. kita menunggu ramadhan yg mubarak..saat indah dalam kamus kehidupan orang2 muslim...

    ReplyDelete
  4. mas tak makan kurma tapi berminat nak try makan jugak nanti.hihihi

    ReplyDelete
  5. Ohhhh... Mcm tak pernah beli je OKje MA....tp rasanya pernah rasa....
    kelainanlah kannnn

    ReplyDelete
  6. sedapnya coklat..prregy kali ni mmg sy gemar mkn coklat..hehee

    ReplyDelete
  7. memangs edap tu,dah nak ramadhan ni kena la cari kurma

    ReplyDelete
  8. Nak try la beli satu... mesti anak2 pun suka... dorang dah la tak mkn kurma... Mungkin ni boleh Bantu..

    ReplyDelete