Lukisan Tangan

Siapa nak tengok tangan Adam? Tak mahu? Tampal juga kat sini sebelum tangan ini hilang. Inipun jumpa dalam beg Adam. Dah ronyok-ronyok dah.


Nasib baik la ada blog. Boleh juga abadikan di sini. Colorful tau jari-jemari runcing ni.

Agak-agak dua tahun lagi, apa komen Adam ye? Ke tahun depan aje kita tanya. Budak-budak cepat membesar...

4 comments:

  1. Kan kan kan,nasib ada blog,kalau x tulisan arab firas pun masuk dlm tong jela huhu

    ReplyDelete
  2. colourful tangannya ye...mesti tersenyum adam bila tgk tangan ni nanti bila dah besar nanti

    ReplyDelete