Hikayat Gagak Dengan Botol Air


Lama tak menjengah ke cerita hikayat teladan macam ni. Dalam tv, tak pernah nampak dah. Hikayat gagak yang bijak =)

2 comments:

  1. kannn dah lama tak de cite2 teladan ni kat tv. dulu tengok berulang kali pun tak bosan. sekarang ni cikgu cari kat youtube tunjuk kat anak2 istimewa cikgu kat sekolah, diaorang pun suka tengok

    ReplyDelete
  2. memang seronok cerita ni,layan citer sang kancil dulu2 pun best kan

    ReplyDelete