Bekas Sand Art


Entry ini bukan lah hendak bercerita tentang bermain sand art. Namun, yang hendak diceritakan adalah bekas menyimpan sand art. 

Adam suka bermain sand art. Permainan yang mudah dan murah. Lihat sahaja bekas-bekas di atas. Bukan penuh pun satu-satu bekas tu. Tapi, terpaksa gunakan hingga 8 bekas yang berbeza. Memang boleh disimpan dengan kemas, namun, mengambil ruang yang banyak di dalam drawer Adam.

Belum masuk lagi banyak lagi sand art yang masih tidak dibuka. Tone warna yang sama, dicampurkan sahaja. Sebabnya, nak jimatkan bekas.


Oleh itu, misinya adalah untuk mencari bekas yang lebih sesuai. Bila dan di mana, tunggu lah.

Published with Blogger-droid v2.0.9

5 comments:

  1. cantik kalau pandai gn salt ni,..tapi untuk mia xboleh laarasanya....habis kecah satu rumah nnt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dgn kak izan.. Naim pun tak boleh permainan ni.. Tak daya maknya nak kemas.. Mesti kelam kabut satu rumah..

      Bestnya adam budak yg cermat..pandai dia main tu..

      Delete
  2. teringin akak nak membelinya tp kata ayah adam tunggu adiknya besar dulu nanti tak pasal2 abis satu rumah ditaburnya dgn pasir kaler nih..

    ReplyDelete
  3. pakai je tupperware biasa,jimat!hehe..tp pakai ruang la pulak kan..nti carik bekas yg comel2 utk isi sand art ni..

    ReplyDelete