WW : Tips Bercakap Dengan Anak

Share dari fb


16 comments:

  1. Salam MA..

    Ha.. Ini dinamakan pendekatan Psychology.. cma pun baru nk berubah pelan2 kearah ni..
    hrp2 dipermudahkan allah nk jd ibu yg lebih bersabar..
    tenkiu for sharing kak.. :)

    ReplyDelete
  2. ramai blogger2 ibu yg share di blog mereka..kena biasakan dengan ni semua mulai sekarang..:)

    ReplyDelete
  3. tak ramai orang boleh bercakap camtu..

    ReplyDelete
  4. alahaiii..rasanya saya dlm golongan yg belah kiri tu. huhu.. nak kena ubah ni

    ReplyDelete
  5. good info dear.

    www.facebook.com/mylalakidswear

    ReplyDelete
  6. gud info..
    lya pnh baca berkaitan ni.. sbb apa y kita cakap pd anak mpengaruhi emosi anak.. selain tu, cara pcakapan jugak penting supaya ank mudah dgr cakap kita

    ReplyDelete
  7. Mmg banyak boleh belajar dari blog ni.. Insaf diri...

    ReplyDelete
  8. tu la kannn..info best.. ;)
    audit diri melalui cara percakapan kita..
    kadang2 kita tak perasan ape yang kita cakap..

    ReplyDelete
  9. saya ada gak baca pasal ni kat fb... best kan baca benda camni.. tambah ilmu keibubapaan kita ;-)

    ReplyDelete
  10. tips yg sgt2 berguna...kena guna pendekatan yg mcm ni..insya Allah..si kecil mungkin lebih mudah mendengar kata :)

    ReplyDelete
  11. Mari join sini, best!!

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/giveaway-topup-pearlcholic-birthday-by.html

    Thanks!

    ReplyDelete
  12. Pendekatan yang berbeza, namun tujuannya tetap sama. Gunakan ayat-ayat positif, minimumkan yang negatif.


    | Adakah kita bersedia?
    >> http://takafulpendidikanterbaik.com/

    ReplyDelete
  13. thanks atas perkongsian entry ini..

    ReplyDelete