Selaran Cahaya Matahari


Cuti empat hari sempena CNY digunakan sepenuhnya untuk bersuka-ria bersama keluarga.

Cousins jauh datang dan Adam bawa mereka ke Desa Waterpark

Akibat keseronokan itu adalah, badan dan muka yang terbakar di selar matahari. Tangan dan kaki terbakar dan muka kini menggelupas. Dari kulit wajah putih gebu kini menjadi hitam gebu.

Sabar ok. Nanti kulit-kulit yang menggelupas tu akan tanggal dan tinggal kulit yang cantik sahaja ♥

Published with Blogger-droid v2.0.9

18 comments:

  1. bestnyeee pegi desa waterpark .. takpe.nnt kulit tu baik la nnt :)

    ReplyDelete
  2. Nampak dah kian nak tanggal kulit yg terkopek tu.
    Tapi mata dan senyuman tetap menggoda juga kan:)

    ReplyDelete
  3. hehehe..xper,..hero kan...baru nampak macho...

    ReplyDelete
  4. org putih gebu mmg cmtu.sabo jer la..:)

    ReplyDelete
  5. salam kak..
    huhuh..best dpt bersuke ria..
    tp bila kulit dah mengelupas..adesss....

    ReplyDelete
  6. Alahaiii sian dia.. x pe nnti ok balik :-) ... yg pasti hati happy pergi waterpark.

    ReplyDelete
  7. Anak cikgu dah sedia gelap gebu....kalau kna panahan matahari pun xperasan huhu

    ReplyDelete
  8. Alahaiiiii..mama x pakaikan adam losyen penghadang matahari ker?? Sian adam..tp x pe. yg penting GUMBIRA kan adam kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi... itula silapnya. Ingatkan boy xyah pakai =)

      Delete
  9. olo sian.. habis menggelupas... kalau dneo pula kena cahaya matahari sekejap pun boleh demam..

    ReplyDelete
  10. adam ni putih tu yg sng camtu...

    mesti adam ni ikut mama dia kan.. sweet je mula.. lembut :-)

    ReplyDelete
  11. x macho ar llaki putih gebu.pasni jemur adam kt tgh panas.haha

    ReplyDelete
  12. hehehe seronoknya... tak pe la... nanti ok...

    ReplyDelete