Uniform Sekolah Tadika Adam


Bertambah baju untuk digosok. Baju uniform Adam. Warna memang striking la.... so, kalau maintain di sekolah sama pada tahun depan, warna tak luntur sangat kot. Hahaha....

Uniform tadika ni, hanya baju dan seluar. Alhamdulillah, seluar panjang. Kasut tidak disediakan. Jadi, terpulang lah nak pakai kasut atau sandal.

Beg disediakan, namun, untuk keseronokan dan keceriaan Adam, MA tidak beli yang tadika jual. So, dapatlah bergaya dengan beg yang cantik dan murah ini. 

Published with Blogger-droid v2.0.9

7 comments:

  1. salam MA..
    ceria warna baju tu..mmg lambat la nak luntur warnyanya tu kan

    ReplyDelete
  2. mmg sgt striking dan ceria warna baju ni..bukan takat adam..rasanya chii pun tertarik gak ngan kaler ni

    ReplyDelete
  3. mmg striking..comel n ceria je bila adam pakai..:)

    ReplyDelete
  4. waaaaaahhhhh... hijau merah tuuuu... kecik kecik cilipadi..

    ReplyDelete
  5. mmg striking betoi warna yer.. ceria jer :-)

    ReplyDelete