Teman Pengganti - Persembahan Terbaik AJL 27


Teman Pengganti nyanyian Black dan RJ berjaya memenangi kategori persembahan terbaik AJL ke 27. Memang mantap persembahannya. Siapa terlepas, bolehlah menonton di tonton.

Cuma, ruginya kerana Adam tidak dapat menonton. Tidur awal kerana keletihan memerah tenaga berjalan dua hari berturut-turut. Maklumlah cuti.

Owh... kerana tidak seronoknya bertukar sekolah, Adam compose lagu baru.


school, school, school, school, school 
cuti, cuti

cry, cry, cry, cry, cry
happy, happy

Hanya update pasal Teman Pengganti kerana ini lagu favourite Adam. Kalau Adam tidak tidur, rasanya, MA akan dengar dan tonton konsert Adam la kot. Hihihi...

Tahniah kepada Terukir Di Bintang - Aizat :)

10 comments:

  1. Minat sangat lagu ni..Terpegun bila dengaq masa AJL td.,,

    ReplyDelete
  2. Yup, lagu ni sedap tapi Aizat yang menang. Dan saya terpaksa puji ke"sweetan" Aizat bila nyanyikan lagu tersebut, yg nampaknya lebih bagus dari penyanyi asal.

    ReplyDelete
  3. dah agak dah teman penganti jadi persembahan terbaik.. suka gak lagu ni..

    ReplyDelete
  4. Black malam tu memang suaranya feeellllllllll

    ReplyDelete
  5. lagu tu mmg menyentuh perasaan.. teringat rakan2 seperjuangan SLE yang telah tiada.. semoga mereka tenang di sana..

    ReplyDelete
  6. wah adam suka lagu tue yg..smpi adam buat lagu sendiri..hehe

    ReplyDelete
  7. tgk AJL tengah-tengah..sempatlah dgr suara black ni..pastu masuk tidur...hehehe

    ReplyDelete
  8. Akak x dapat tgk sampai abis sbb anak2 sibuk nak tdo.. penat sekolah, mlm mula meragam, rugi je rasa x dapat tgk ajl mlm tadi.,.

    ReplyDelete
  9. akak pun suka lagu ni jugak,ingatkan lagu ni akan menang,tp menang persembahan terbaik pun dah ok .

    ReplyDelete