Menikmati Percikan Bunga Api Sambutan Tahun Baru


Seronok rasanya menikmati percikan bunga api di malam tahun baru. Keseronokan datangnya dengan kegembiraan dan keterujaan Adam menyaksikan pesta bunga api di KLCC dan Dataran Merdeka.

Personaly, MA kurang teruja untuk keluar di waktu yang sepatutnya MA lena dibuai mimpi. Namun, untuk memberikan pengalaman kepada Adam, kami ke kedai mamak berdekatan. Tidak perlulah bersesak di KLCC. 

Dari bangku kedai mamak kami bersiaran. Walaupun tidak sehebat mana kerana agak jauh, ia sungguh selesa. Menikmati percikan bunga api sambil menjamu selera.

Percikan bunga api selama 10 minit cukup memuaskan hati Adam. Gembira.
Published with Blogger-droid v2.0.9

18 comments:

  1. `selamat tahun baru 2013` MA..senyum adam tgk bunga api..ehem mama pun kat rumah je.. :(

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru. malam new year tido. tak sedar pun dah berinjak ke tahun baru. hehehe...

    ReplyDelete
  3. Wah... Bestnya pgalaman adam..aunty yg dh tua ni pun rasanya baru sekali tgk percikan bunga api, tu puj jauh2 juga..smasa stuck di jln raya sb ramai org kluar dr kereta sb nk thk bunga api tu....haha..

    ReplyDelete
  4. bestnya..akak kat umah je sambut tahun baru

    ReplyDelete
  5. Memang tergambar keceriaan Adam :)

    MJ layan bunga api dari balkoni rumah je :D

    ReplyDelete
  6. mia takut bunga api...lgpun dia dmm malam thn baru..ehe

    ReplyDelete
  7. PM kalau nak tengok bunga-bunga api nih cukuplah dari jauh, nak menghadap kesesakkan orang ramai, tak sanggup den...

    ReplyDelete
  8. kami pulak tgk bunga api dari rumah je, nmpk sayup2 je klcc dn bunga api, mesti adam happy kan

    ReplyDelete
  9. tahun baru sy kena ngadap thesis. adam lagi best kan? haha!

    ReplyDelete
  10. wah... bulat lagi mata adam walaupun dah tengah malam!! selamat tahun baru adam & mamanya... :D

    ReplyDelete
  11. Seronoknya budak2 kalau dpt tgk bunga api..

    ReplyDelete
  12. tergambar keceriaan adam :)
    yg pntg anak happy kan mama?

    ReplyDelete
  13. tq singgah my blog datang follow sini...

    ReplyDelete
  14. tahun lepas kitaorang lepak di tepi jalan jer..tahun ini di tepi rumah..sebab dpt tgk percikan bunga api lagi meriah dekat TBS

    ReplyDelete
  15. mmg gambar ni pun nmpk adam betoi2 ceria :)

    ReplyDelete