Figura Boboiboy Disember 2012

Sudah masuk minggu ke dua, namun Boboiboy Disember 2012 masih belum kelihatan. Bermaksud telah dua minggu kami terjah ke beberapa buah Petronas semata-mata mahu mencari si Boboiboy Petir dan Gopal.

Adam kata " Tu la... kenapa buat Gopal tu FAT sangat. Kan dah susah... lambat la nak siap sebab Gopal fat ".

Hihihii... boleh pulak Adam kasi penjelasan bagi pihak My Mesra. 

Maklumlah kalau watak-watak kartun sebegini, memang anak-anak suka. Selain menonton di tv, nak juga makan biskutnya. Dah dapat biskutnya, nak juga main-main dengan figuranya. Kalau dapat Boboiboy Petir dan Gopal, cukup la korum kawan-kawan

Kenapa la tak ada Tok Abah dengan Encik Boss sekali ;0

4 comments:

  1. oh ..semua dh de la..tinggal 2 nih jer ek tade..sabar2..hehe

    ReplyDelete
  2. Mak br beli ying...klau la ada lg yg lain hehe...

    ReplyDelete
  3. mmg seronoklah adam dpt set lengkap nanti ni.. naim dh bkali minta, nk kena beli lah 1..

    ReplyDelete