Adam Bermain Bersama Adiknya Di Taman Permainan

Adam gembira bermain di taman permainan. Lama tak ke taman kerana hujan yang turun hampir setiap petang. Dapat la 15 minit bermain bersama adik :)

Adik duduk sini ye, abang Adam main kat sebelah.


" Adik! Tengok abang main ni! ".


Baik je adik Adam main kat sebelah tu. Tak de nak gaduh-gaduh atau mengada-ngada nak minta belikan aiskrim :)


8 comments:

  1. dua tiga kali tau belek gambar ni sebab duk cari gambar adik adam. rupanya patung otromen yg kecik tu hahaha tipah tertipuuuu!... follow u back!:)

    ReplyDelete
  2. alahai...cepat2 saya klik nk baca entry ni bila baca tajuk kat tepi tadi... ingatkan ada yg saya miss, sebab rasanya dah beberapa bulan saya ikut kisah adam dan MA ni tak ada lak penah terbaca MA ada anak kedua...
    huuhu..geng dgn ceqgulah nampaknya saya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak kedua? hihihi.... Adam sorang sahaja buat masa ini :)

      Delete
  3. adik adam rupa ultraman.hehe mmg comel!

    ReplyDelete
  4. hahahhahahha...lawak la..ingatkan adik mane tadi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha... itulah ultraman baby yang Adam nk tunjuk tu

      Delete