Boboiboy Di Kedai Mesra Petronas

Demam Boboiboy menyerang lagi! Sesudah siaran tv menakluki channel pilihan anak-anak, biskut menjadi santapan hebat, kini muncul pula Boboiboy Collectibles items! Wahhhh... figura-figura hebat yang dilihat di kaca tv, kini di depan mata.

Tengok ni.... betapa cantik dan anggunnya.



Hihihi... saja letak taj mahal jadi prop kat situ. Tak mengganggu kan?

Sebenarnya, ada enam figura. Dikeluarkan setiap bulan. So, apa lagi. Terjah Kedai Mesra Petronas untuk mendapatkannya.


Yang dijual adalah seperti di poster di atas : BoboiBoy Angin / Tanah / Petir, Gopal, Yaya dan Ying.

Promosi bermula 12 Oktober 2012 sehingga 13 Januari 2013. 

Harga normal satu RM19.90. Maklumat lanjut rujuk : MyMesra

8 comments:

  1. wah!!comelnyaaa....bukan setakat budak2 suka,sy pown suka..haha!

    ReplyDelete
  2. adib n amni pun suka boboiboy..tp bukan semua petronas ada jual..kat sg besar nie tak de pun ;(

    ReplyDelete
  3. tak pernah singgah kedai mesra petronas..arituh nak pergi tapi dah x larat nk ronda..so balik jer..comel jer..

    ReplyDelete
  4. nanti uncle datang kidnap boboiboy Adam ea.hihihhhiii

    ReplyDelete
  5. ni budak2 memang suka la kan..ke mak budak pun teringin? hehe

    ReplyDelete
  6. ehem cute kan..mesti Adam suka mainan ni kan.. :)

    ReplyDelete
  7. salam ziarah...

    sesiapa yg nak patung ni, ada dengan akak.. banyak stok..

    Jemput ke blog akak di cheezemaz.blogspot.com. Mana la tau berkenan nak merasa serbuk cheese CHEEZE MAZ yg bila dicampur dgn air panas menghasilkan sos sesedap sos cheeze wedge, KFC. Harga pun hanya RM 10.00 sahaj bg 1 pack seberat 200 gram (x termasuk courier)

    ReplyDelete