Semangat Ada, Tapi Apakan Daya...


Anak yang hyperactive pun boleh collapse bila tak sihat. Bila badan tidak sihat, secara otomatik semuanya tidak kena. Otak menghantar signal yang seluruh anggota badannya sedang sakit.

Tengok anak mama ni. Demam, selesema dan batuk. Demamnya mild sahaja, tapi...


Masih ada hati nak bermain itu dan ini. Mulanya keluarkan playdough set. Sentuh sikit-sikit, terus keluarkan paint set - Water colour, brush dan kertas lukisan.


Tenung-tenung kertas kosong. Seperti biasa, mama lukiskan kereta. Akhirnya, tersadai la semua benda. Adam zzZZzz. 

3 comments:

  1. alahai sian adam demam ye...musim hujan ni kot yg buat budak2 demam.. anak saya pun mcm dedor juga arini, selsema dh 3 ari...main tetap main, tu makna ok lagi, taklah kita risau sgt..

    ReplyDelete
  2. Semoga adam cpt sembuh...acik doakan k tp jgn lupa kkn ubat tau

    ReplyDelete
  3. alahaiii siannya adam.. bdn dia letih sgtlah tu...

    ReplyDelete