Latihan Untuk Menambah Ketinggian

*Gambar lama - Adam 2 tahun 7 bulan :)

Latihan bergayut mampu menambah ketinggian seseorang sebanyak 2". Jadilah 2" pun ;p 

Bukan mama nak meninggi diri, apatah lagi si Adam yang masih naif ini... hihihi... cuma, inilah yang Adam suka apabila terjumpa tiang yang boleh digayutkan.

Baik di playground, hatta di dalam lif. Mama perasan dari kecil lagi. Sejak pandai bermain di playground, aktiviti utama adalah bergayutan. Cuma sekarang sudah advance sedikit. Bergayut di monkey bar tu la...

5 comments:

  1. js pun biasa dengar org tua2 ckp kalau suka bergayut kita jadi tinggi tp js takde la tinggi sgt pun...hihi

    ReplyDelete
  2. dh try buat kecik2 dulu..tak tinggi pun...huhuhu

    ReplyDelete
  3. Mama Adam, baru perasan Pa'e sebaya dgn Adam..:)
    Pa'e takut2 plak klu bawa main kt playground.. la ni dia suka sgt bola..asyik2 minta beli bola..hehe..

    ReplyDelete
  4. agknya sb suka bergayut di playground kot naim slalu dikatakan org 3thn pdhal dia baru 2thn... tggi..

    ReplyDelete