Contengan Seni - Scribble Art

Projek yang mudah, tapi, kadang-kadang malas juga nak buat. Reason? Mama kena tolong potong masking tape. Bukan macam projek colour-colour yang lain. Letak je material, tahu lah Adam mana nak godek.

Hehehe... Dulu guna pencil colour. Kali ni, guna crayon pulak. Pastinya guna crayon akan menghasilkan artwork yang lebih cantik! Crayon kan terang warnanya. Memang akan menyerlah berbanding pencil colour.

Sambil mewarna, sambil berposing :)


Hasil akhir...


Selesai je master piece ni, si artis ni terasa lapar. Makan roti dengan nutella. Menu yang tengah "in" untuk Adam. Kat situ jugak dia posing....


3 comments:

  1. adoiiii tibe2 rs tekak ni nk mkn nutella jugak...

    ReplyDelete
  2. chii tgk..adam lebih tertarik ngan aktiviti mcm ni kan...=)

    ReplyDelete
  3. tak pernah makan nuttella huhu

    ReplyDelete