Mewarna Menggunakan Glitter Glue


Tools baru di rumah - glitter glue. Teringin nak mencuba. Seronok sebab Adam nampak happy mendapat barang baru. Sibuk tertanya-tanya macam mana nak guna. 

So, macam biasa, mama lukis la gambar yang simple ni. Siap dilukis, tugas Adam la untuk mewarnakan lukisan tu.
 

Inilah hasil akhir dengan tompokan glitter glue. Tebal sungguh tompokan yang Adam buat. Macam ni, kena beli yang besar la kot. -- ada ke saiz besar?

Tiba-tiba air mata mengalir sesudah ber artwork. Kenapa? Kerana Adam dah sleepy, tetapi tak nak tidur. So, kami habiskan masa dengan bermain baling-baling bola pula. Anak mama kembali ceria :)
 

8 comments:

  1. Amboiii...berjurai2 airmata adam bila nangis!

    ReplyDelete
  2. ololooo tiba2 berjuraian air mata.. siannya...

    ReplyDelete
  3. Adam memang suka berdrams. Hehehe... Drama king

    ReplyDelete
  4. kesian air mata sedih heheh ... mama adam buat apa semua koleksi adam melukis tu ? simpan ke ?

    ReplyDelete
  5. Simpan! Ada dlm kotak. Cuma x tersusun je

    ReplyDelete
  6. alalal..jgn la sedih2 syg..ehehe..mama pun..amik kesemptn kat adam ya :p

    ReplyDelete
  7. alorh2..kesiannya tgk air mata tuh.. :(

    ReplyDelete
  8. ehem pandainya adam melukis..pic.yg bawah tu..hu2x..

    ReplyDelete