Swimming Lesson After A While

Sudah lama mama tidak berkesempatan menjenguk Adam di nursery. Jenguk semasa swimming lesson. Al-kisahnya, si anak manja mama asyik la mengajak mama untuk melihat progres nya. " Mama dah lama tak datang tengok Adam swims. Adam swimming Isnin dengan Jumaat ". Pronounciation with missing "g". Adam tak pelat, tapi semua yang ada "ng", "g" akan hilang. Dengan = denan. Heee...

So, time lunch tadi, sempat la mama menjenguk Adam. Kasihan pula. Asyik mengajak mama je. At least, tertunailah hasrat dia...

Swimming lesson di tengah hari. Sharp 12.30 tengah hari. Huuu... tak demam ke anak mama ni... Tapi, nampaknya mereka semuanya sangat happy. Sebelum kelas bermula, semua dikehendaki warming up dengan berlari anak dikeliling kolam. Lepas tu, masing-masing dah tau rutin yang kena dibuat : meregang-regangkan tangan dan kaki.

Disebabkan cuaca yang sangat panas, juga posisi mama mengintai di sebalik jaring-jaring pagar sahaja, tak dapat lah nak snap gambar. Tak lalu nak mengambil gambar. Janji Adam tahu mama datang, sudah...

Progress? Belum la jadi macam olympian. Tapi, dah boleh la gerak. Cuma, Adam kena la practise kicking kaki kuat sikit. So, baru la dapat gerak dengan laju dalam air!

Pic lama di sini.

5 comments:

  1. mmg seronoklah adam dpt berenang @ main air.. :-)

    ReplyDelete
  2. Seronok! Nanti adam pandai, ajar mama pulak :)

    ReplyDelete
  3. wahh....chii sndiri x pandai swimm lg..nnt leh la adam ajar auntie ye :D

    ReplyDelete
  4. mmg tabik sbb adam pandai berenang wpun masih belajar..sy yg tua nie pun tak reti..hehe

    ReplyDelete
  5. Mari2 belajar ngan adam. Leh mama kutip duit wat bayar yuran adam pulak. Ahahaha

    ReplyDelete