To Be Continue

Projek yang dibuat separuh jalan. Mungkin bosan sebab takde kawan. Huuuu....


Berjalan? Suku jalan pun tidak.



Ahahaha... yang ini jalan!


Sapa nak kawan kan Adam bermain? Meh sini....

26 comments:

  1. dgn mama tunz pon leh jugak!!..mama pun de byk mainan untuk adam......leh nyanyi sama2 lagu anak gajah...joget2...kan adam kan...lalalalala

    ReplyDelete
  2. Wah!!! Ramainya nk kawan ngan adam. Kalo dekat2 ni, leh je.... Aiman n mama tunz dtg umah. Heee

    ReplyDelete
  3. huhuhu...come see ur entry here..
    if have a free time..
    u can come join..
    huhuhu
    =)

    ReplyDelete
  4. Insya Allah. First time nk join ga

    ReplyDelete
  5. tinggal mana ? mai lah umah bg adam kawan hehehe

    ReplyDelete
  6. alalala..comel je adam ni...mama adam x teman adam kat tepi eh :p

    ReplyDelete
  7. Ada mama kt tepi. Tapi, bosan kot ngan mama. Huuu

    ReplyDelete
  8. Salam Mama Adam,
    Tenkiu singgah dan komen dialog akak ye.. Follow ur blog.
    Dah berapa umur Adam ye..

    ReplyDelete
  9. meh kawan dgn alisha... alisha pun xda kawan ni.. :-)

    ReplyDelete
  10. adam nak akwan. mama adam la yang kena carikan adam 'kawan'. hehehe...

    ReplyDelete
  11. bestnyer buat xtvt ni dgn anak kan.. asya nak... asya pon xdop kawan.. duk sorang2 j kat rmh.. jom main baby annabell... hihi.. adam nak ke main dgn baby doll?

    ReplyDelete
  12. baby doll? uhuhuhuh... adam main robot

    ReplyDelete
  13. dah boleh bagi dia kawan ngan adik kot hehe

    ReplyDelete
  14. fuyyooooo!! mantap ah. lambatnye arissa bleh main benda gni. kang klu bg sekarang mesti kenyang dia telah seme tu. hehe

    ReplyDelete
  15. kretifnya adam! bleh frame kan ni...mnarik sgt...

    ReplyDelete
  16. wah...kreatifnya Adam...jom Adam kita main sama2....

    ReplyDelete