Roti Yang Ada Meat Tu....

Sejak Adam diajar makan Subway, dia telah terjatuh cinta dengannya. Menu : Meat and Cheese. Kalau setakat yang 6" tu, hampir habis la Adam makan. So, jangan sapa-sapa berangan nak share. 

Adam akan minta, " Mama, nak makan roti yang ada meat tu... ". Disebabkan entry ini adalah entry pekasam ( dah raya pun ), mama nak juga recap apa berlaku masa bulan Ramadhan. Jeng..... Ada la dua kali mama ke Subway utk beli roti yang ada meat tu utk Adam. Sebab Adam tak nak makan kat rumah ( maybe sebab mama puasa dan masak ala kadar je utk Adam yang tak puasa :) ). 

Puas hati la juga walau terpaksa keluar agak jauh semata-mata nak beli roti yang ada meat ni. Sebab, Adam makan habis. Alamdulillah....





No comments:

Post a Comment